martes, 7 de febrero de 2012

AUSTERITAT




De tant en tant quan alguna cosa em molesta escric a Cartes dels Lectors de la Vanguardia. Avui, dia  7 de febrer han publicat una... pero han tret alguna frase -i segons el meu parer li han tret la gràcia-. Així que aquí us la poso tal i com la vaig enviar... sense retallades!!!
 
Em demanen austeritat  i jo no sé per on "austeritzar-me" més. Soc funcionària fa quasi 30 anys i em vaig pressentar a les oposicions no pas pel sou -que sempre ha estat molt justet-,  si no per la flexibilitat horària per atendre els meus fills.


Amb el pas del temps, amb congelacions i amb retallades el meu poder adquisitiu ha minvat tant que el meu sou cada cop s'apropa més al que pago de lloguer. No sé com funcionen les llars amb dos sous, però a casa meva que sols entra el meu he hagut d'aprendre a poc a poc a tallar-me el cabell, a depilar-me les cames, a arreglar una aixeta o un pany d'una porta, a fer patates amb sípia sense sípia i a un munt de coses més que aqui no hi cabrien.


Ara també serem sancionats si ens posem malalts -així  que si veus un funcionari treballant no donis per suposat que està sa, potser et contagia la grip o quelcom que tingui amagat- . Per arrodonir ens treuen vacances i hores d'assumptes personals  (recordeu que es el principal avantatge que tenia el ser funcionari- al menys sota la meva òptica-). En definitiva, que ens volen fer creure que es una batalla de treballadors contra aturats, quan en realitat es podrien retallar molts diners que es malbaraten a diari.  I desprès volen aixecar l'economia amb el consum. Algú em pot dir en què? En aspirines?... No, que no entren per la Seguretat Social.

No hay comentarios:

Publicar un comentario